شب تاب

شب تاب

شبپره های مخفی ذهن,بالهای استواردر می آورند و در آسمان غروب پر می کشند و میروند

به جون تو

 

به جون تو دیگه تورو دوست ندارم
به جون تو میرمو تنهات میزارم
گریه های تو زیاد باشه یا کم
میرمو میبینی پشیمون نمیشم

دلم میاد
میخوام برم

دلم میاد
میخوام برم

وقتی تورو میبینمت دیگه نمیلرزه تنم
دیگه به چشمام نمیاد نگاه مهربون تو

گفتی اگه دوسم داری
قسم بخور به جونه من

گفتی بهم دروغ نگو
زیر قراراتم نزن


دلم میاد
میخوام برم
جام دیگه انگار اینجا نیست
روز نبودنت دیگه برام روز مبادا نیست

دلم میاد
میخوام برم
جام دیگه انگار اینجا نیست
توی شبای تنهاییم هیچ نوری از تو پیدا نیست

دلم میاد
میخوام برم

دلم میاد
میخوام برم

به جون تو دیگه تورو دوست ندارم
به جون تو میرمو تنهات میزارم
یا جای تو اینجاست یا جای من
هر چیزی بلدی به جز عاشق شدن

به جون تو دیگه تورو دوست ندارم
به جون تو میرمو تنهات میزارم
گریه های تو زیاد باشه یا کم
میرمو میبینی پشیمون نمیشم

دلم میاد
میخوام برم
همین روزا
بدون تو
دارم میرم
باور بکن
اینم قسم به جون تو


نظرات شما عزیزان:

ابوذر
ساعت23:28---24 خرداد 1390
ممنون جالب بود مطلبی زیبای بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Shima ׀ تاریخ: برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

دنیایم را میدهم برای لبخندت, هراسی نیست. شاد که باشی دوباره دنیا از ان من است...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fireflies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM